Bando Visiting professor - Strategia Regionale di adattamento ai cambiamenti climatici / Open call Visiting professor - Regional strategy of adaptation to climate change

Si informano gli interessati che con D.R. n. 2803 del 12 settembre 2018, questo Ateneo ha indetto una procedura di valutazione comparativa, riservata a studiosi di elevata qualificazione scientifica provenienti dall'estero, chiamati a collaborare con il Dipartimento di Agraria.

Posizioni da ricoprire: 3 soggiorni brevi.

Per l'iscrizione, previa visione del bando, è necessario compilare il modulo online di candidatura.

Per ogni ulteriore dettaglio si rinvia al regolamento.

The University of Sassari announces a call for nomination and evaluation, approved by Rector Decree no. 2803, 12 September 2018. The evaluation will be based solely upon qualifications, will be reserved to highly qualified scholars currently working abroad, who will be asked to collaborate with research entities of the Department of Agriculture.

The available positions are: 3 short term visits.

After reading the call, candidates must submit their application online.

For further information, please refer to the Rules.

Modulo di candidatura / Application form